Nasz punkt widzenia.
Postanowiliśmy zaangażować nasze doświadczenia i obserwacje, do wsparcia rozwoju umiejętności naszych Klientów w następujących obszarach:
I. Obszar współpracy na linii Trener – Klient / Podopieczny. Istotą tego obszaru są dla nas trzy elementy: proaktywność – aktywność w działaniu, skuteczność, zrozumienie i życzliwość.
Proaktywność… w tworzeniu bazy Klientów, korzystaniu z narzędzi internetowych, pozyskiwaniu do współpracy podopiecznych i promowaniu swoich usług.
Skuteczność… w działaniach sprzedażowych, w realizacji celów własnych, w realizacji celów Podopiecznych i celów klubu, z którym Trener współpracuje.
Zrozumienie i życzliwość… we współpracy z Klientem, w sytuacjach utraty motywacji Podopiecznego lub Trenera i w trudnych dla współpracy sytuacjach.
II. Obszar zarządzania zespołem Trenerów Personalnych. Filarami tego obszaru są dla nas: konsekwencja, wsparcie i motywacja.
Konsekwencja… we wdrażaniu standardów i zasad współpracy.
Wsparcie… w rozwoju umiejętności i współpracy z Podopiecznymi.
Motywacja… do rozwoju i ciągłego doskonalenia.
III. Obszar codziennej obsługi Klientów klubu / siłowni. Na tę obsługę składają się dla nas: życzliwość, gotowość do pomocy, zaangażowanie.
Życzliwość… w relacjach z Klientami.
Gotowość do pomocy… Klientom podczas ich pobytu w klubie / siłowni.
Zaangażowanie… we współpracę a Klientami i realizację wyznaczonych zadań.